Přemýšlíte o přivýdělku či vlastním podnikání?
Navštivte naše stánky https://plus.oriflame-pridej-se.cz a sami se rozhodněte je-li příležitost Oriflame to co hledáte.
Jak začít s Oriflame?
Na začátku vám stačí málo...
1. Katalog - 5-10 aktuálních katalogů s kompletním sortimentem Oriflame.
2. Vzorky - Nakupujte pravidelně vzorky novinek za zvýhodněnou cenu. Díky vzorkům snadno zvýšíte objednávky od zákazníků. Do šesti katalogových období od registrace máte možnost zakoupit za zvýhodněnou cenu SALES KIT = sada vzorků (90 ks) - kód 0997.
3. Ceník - Najdete v něm nejen nákupní a prodejní ceny, ale i bodové ohodnocení všech výrobků, které jsou v prodeji (i výrobků nezobrazených v katalogu), a přehled všech důležitých prodejních akcí.
5. Program Úspěšný start - Motivační program pro nové kosmetické poradce v prních 4 katalogových obdobích od jejich registrace - ukažte zákazníkům dárky, které na nové kosmetické poradce čekají.
6. Registrační formulář - Noste registrační formulář s sebou. Budete moci ihned reagovat na zájem vašich zákazníků o práci kosmetického poradce. Registrační formulář zdarma - kód 615193. Bližší informace o budování skupiny najdete zde.
7. Objednávkový blok - Slouží k praktickému zaznamenávání objednávek vašich zákazníků. Je propisovací, tudíž zákazníkovi můžete nechat kopii jeho objednávky. Kód 615200.
Pár dobrých rad
1. Katalog noste vždy s sebou - nikdy nevíte koho potkáte. Označte si ho svým jménem, telefonem a e-mailem, případně adresou svých osobních internetových stránek kosmetického poradce.
2. Dobrá poradkyně listuje pracovním katalogem spolu se svou zákaznicí, radí jí a doporučuje výrobky. Takto zvýšíte svou objednávku i vy.
3. Katalog zákaznici ponechte, ale nikdy ne déle než 2-3 dny (doporučujeme: "Dnes ti ho dám, zítra si pro něj přijdu ..."). Katalog uvidí víc zákazníků a vy zvýšíte svou objednávku.
4. Před návštěvou zákaznice si promyslete, jaká je, kolik jí je let, co je zvyklá používat a podle toho jí v katalogu doporučte. Udělejte jí objednávku na míru.
5. Respektujte přání své zákaznice - vaše nabídka se může rozcházet s představou zákaznice, proto se vždy ptejte, co by chtěla ona, jaká má přání atd.
6. Objednávky si zapisujte do bloku, ne na papírky ani do katalogu - riskujete, že je ztratíte.
7. Požádejte svou rodinu a známé, aby katalog vzali do práce, školy nebo svým známým. Tak může katalog pracovat i tam, kde nejste.
8. Objednávejte vždy na začátku katalogového období - budete mezi prvními, kteří mají výrobky na katalogové období.